Sista natten med gänget

Imorgon flyttar ett par kattungar, lite konsitgt är det och dom två som flyttar är så underbara varelser. funderade ett tag på att sova med katterna i soffan, men nä. Allergi och sex katter i soffan, eller i ansiktet , eller bitandes på tårna. Nä jag sover utan dom. Jag är dödstrött. Har jobbat ett pass på 11 timmar, det skulle inte vara så men vi har en ny glassmaskin och undervisningen tog ett par timmar. Men han kallade mig för händig, då gör det inget. Jag är hellre händig än het har jag klurat ut.

Konstigt inlägg men John Blund har redan varit förbi.


Kom å köp glass imorgon, jag lovar att den är svinbra!!! Lätt bäst i stan. Kom å prova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0