Idag

Jag har rensat i linnegarderoben(heter det så?). Jag har tänkt fråga André om vi inte ska köpa en massa nya handdukar och sängkläder så att vi kan snöra bort allt det fula. Det skulle vara trevligt att bara ha vita handdukar och bara vita sängkläder. Det skulle vara mindre problem med tvätt då. Blev inspirerad när jag såg på tv igår.

Rocky har lärt sig någonting nytt. Han leker att han har en pistol som han skjuter med. Igår på dagis gick han runt med nån äcklig diskborste och sa "pang pang". Han såg sin morbror spela nåt tvspel i söndags och snappade upp det. Lustigt eller så inte.

Han säger även vill inte när han inte vill. Nej är ett ord som fortfarande är en av favoritorden. Ett annat nytt ord är sluta, det säger han när han blir less på att jag pillar honom i håret. Det känns som att han kommer att bli en riktig trotsare.


Kommentarer
Postat av: J

Jag skulle säga att de är dött lopp. Kan sen även säga att jag INTE rekomenderar enbart vita handdukar, de blir fula så fort. Dessutom är de omöjliga att ta med utomlands för då knycker städerskan dom eftersom hon tror de hör till hotellet =/

2008-03-04 @ 13:20:25
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: J

Iofs, och kanske satsar på andra badlakan än IKEAs för 19 spänn =/

2008-03-04 @ 13:41:49
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Rockansmommo

Jaa,han kanske inte blir en megatrotsare men det är en kille som VET vad han vill!
Och så är det!
Han var ju inte gammal när han skulle springa runt i köket och leka tittut när jag satt i soffan.
Då gömde jag mej ju för han-då tog han mej i handen och drog tillbaka mej till soffan och klappa på den för att jag skulle sätta mej-han kunde inte prata men hur hans lek skulle vara det visste han!!!!!
Tusen pussar till gullungen!!!!!!!!

2008-03-05 @ 09:08:17
URL: http://optimalprimes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0