Trött

Är trött så in i bomben. Har jobbat i det lilla huset idag. Det var ovanligt många ungar och dessutom bajsade en av dom. Han bajsade i toaletten men kunde inte torka sig själv. Det är första gången jag torkar bajs på någon som inte är min unge. Det gick över förväntan faktiskt. Det var nog för att det var en av dom bra ungarna(hel, ren, söt och likadana kläder som Rocky). Ett gäng ungar satt och berättade hur mycket det lät när deras pappa och morfar och lillasyster pruttar. Jag hade oxå en norsk gutt(?). Han satt och babblade om allt möjligt i en timme. Jag uppfattade endast att dom hade ett hus i Norge och ett i Sverige, han tyckte nog att jag var konstig. 

Nä nu måste jag lägga mig ner. Det är jobb imorgn oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0