Trasig dörr

Sitter och väntar på att någon ska komma och laga balkongdörren. Det har fungerat bra att inte kunnat stänga den i helgen för det har ju vait så bra väder. Imorse var det andra bullar. Vaknade 8.30, vi hade försovit oss. Det var iskallt, sprang ut i vardagsrummet och ser att balkongdörren står helt öppen och det blåser storm ute. Min första tanke var att Rocky hade hoppat ner så jag fick panik, jag sprang ut och kollade efter honom. Hade inte mycket kläder på mig kan tilläggas. Men självklart hade han inte det, han låg och sov så sött i sin säng. Men det var en riktig mardrömsupplevelse. I eftermiddag kommer det någon och jag hoppas att det inte är hatobjektet. Jag vet inte ens när det är eftermiddag. Att bo på tredje(det räknas kanske som andra) våningen och inte kunna stänga dörren är inte ok.

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha, vem e hatobjektet? Sonen eller? :-p

Varifrån har du sagt upp dej förrästen?

2008-05-05 @ 15:21:44
URL: http://lollanslivs.blogg.se
Postat av: J

tack, men jag har en stor sak =)

2008-05-05 @ 17:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0