Bad

Jag har träffat ovanligt många små och större barn idag. Kvällen spenderades på badhuset. Kul att ungarna att dom får leka av sig. Rocky vill gärna berätta att han har en snorre när han är i omklädningsrummet, det är väl en fas. För ett tag sedan var han helt tokig i alla rumpor han såg. Jag tycker att det är lite jobbigt att bada och duscha med alla kunder och gäster. Rockys simglasögon var poppis men tillslut såg Kine ut att ha sugmärken runt ögonen. På vägen ut råkade jag knuffa in Rocky i ett hörn på en hylla så han fick ett blåöga och jag fick bjuda på glass. Det blev Smartiesglass och det är absolut inte en smart glass, men vi lärde oss någonting, det blir aldrig mer en Smartiesglass.

På tal om nakenfisar hittade rocky en naken Barbie på dagis innan vi gick därifrån och han sa: "Men titta, den ser ju ut som mamma". Tack gullunge!


Kommentarer
Postat av: J

Hahaha de var fan inte illa =)

2008-11-05 @ 21:30:03
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Hasse

"På vägen ut råkade jag knuffa in Rocky i ett hörn på en hylla så han fick ett blåöga och jag fick bjuda på glass."



Det låter nästan som lite uppgjort det där... ;) Säker på att det inte var mammorna som behövde en anledning att äta glass :D

2008-11-06 @ 13:33:39
URL: http://loki.blogg.se/
Postat av: Lollo

hehe, gullunge.

Tänk om man kunde se ut som en barbie :-P

Eller nä,..de vill jag ändå inte :-)

2008-11-06 @ 13:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0