Fy

Jag har varit ute ikväll, klubb 27 och allting för att fira Berra som har gått i pension. Maten var inte det bästa, köttet var torrt som satan him self. Allt annat var bra. Förutom resan hem. Började att stå i taxikön, efter 20 min utan en vit taxi ringde jag 17000, inget svar. Jag gick till mot max, till max och inte ens dåkunde taxi nås. Eftersom att jag fått stränga tillsägelser om svarttaxi hemmfrån var inte det på tavlan. När jag passerat max fick jag efter låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång väntetid tagi en kvinna. 1 och ½ timma sa hon att det skulle ta att det skulle få en taxi som körde från stan till där jag bor. SKANDAL säger jag. kvinnan fick veta vad jag tycker om monopol och taxiskitbilar. Jag gick hem på vingliga klackar och pratade med Karro i telefon. Jag räknade att jag skulle ha kunnat bli våldtagenminst 3 gånger på vägen hem, man går ändå igenom ett mörkt idustriområde om man kan kalla det så. Varenda taxibil som passerade fick mitt långfinger och även polisbilarna.

Så om du vill hem från krogen innan sista dansen så får man gå hem.

Nån som vill starta ett taxibolag med mig?

Hade A varit med hade vi varit hemma för flera timmar sedan.

Och NEJ, jag ringer inte mamma för att ta mig hem från krogen när mamman bor i urskogen.

Stavfel, särskrivningar och annat fel skyller vi på vinet.

Punkt slut


Kommentarer
Postat av: Anonym

De e ju för fastiken jätteilla att de ska ta sån jäkla tid. Kan de vara för att de just var de äldre som skulle hem och alla tar tax

2008-11-08 @ 10:05:39
URL: http://lollanslivs.blogg.se/
Postat av: Anonym

De e ju för fastiken jätteilla att de ska ta sån jäkla tid. Kan de vara för att de just var de äldre som skulle hem och alla tar tax

2008-11-08 @ 10:05:39
URL: http://lollanslivs.blogg.se/
Postat av: Lollo

...och alla tar taxi hem, varar så tror jag itne att de är när det är 22 ute där de flesta snålar med taxi pengar och väljer att gå hem eller så..

Illa illa, men tur att du kom hem välskinnad iallfall!

2008-11-08 @ 10:06:58
Postat av: J

Hehe industriområde?? Inte har ni väl flyttat?

2008-11-08 @ 12:57:08
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Anna

När jag va hemma förra helgen tog de 45 minuter att få en taxi. å då va de en FREDAG! Fler taxi bolag till skell tack!!

2008-11-08 @ 15:25:56
Postat av: J

Hoppas den smakar också =) Kan ju tillägga en sak till hela den här taxihistorien, karro beställde två taxibilar till sofia som skulle gå till statt. En kom i tid, den andra kom efter en timme, gissa vilken jag åkte med?

2008-11-08 @ 15:39:04
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0