G eller J?

Överlevde vattengympan. Jag fattar ändå inte, hur stavas ordet? Jag vet att jag läste på jobbet att det är ett påhittat ord som friskis&svettis har kommit på och dom stavar det visst med J. Enligt dom kommer inte ordet från gymnastik utan bara från dom. Klurigt!

Hur som haver så var det en massa timmars kassautbildning efter det och sedan totalt kaos. Har jobbat 10 - 19 utan rast och huvudvärken ger aldrig upp.

På tal om arbete så får jag nytt schema snart. 75% café 24%bad och 1%städ. Typ.

Nu ska jag se(sova) till en film.


Nu har jag googlat alla tänkbara stavningskombinationer. Det finns vattengympa, vattenjympa och vattengjympa. Men om man skriver vattenjympa säger google: menar du vattengympa.

Vad betyder det här?

Kommentarer
Postat av: J

Vattengjympa?

2008-11-21 @ 23:35:48
Postat av: Linna

med J ? haha ;p

2008-11-22 @ 00:33:56
URL: http://likelinna.blogg.se/
Postat av: Tina

Jo det är dom och ja jag är seriös=)..har tyvärr inga pengar på mobilen men nej du behöver inte slåss jättemycket för dom..Vi ska ju som sagt bara köpa för 150 så om du vinner tar jag frakten=)

2008-11-23 @ 03:22:14
URL: http://tinainorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0