Inte redo

Börjar jobba kl 6 imorgon. Jag är inte redo för en ny arbetsvecka ännu, har varit ledig för mycket tror jag. Iofs  så är arbetsveckan bara tre dagar lång så jag ska nog överleva. Jag känner att mitt riktiga städil kommer nu och jag är inte det minsta trött.

Dessutom ska jag ge bort lite blod imorgon. Ska iaf åka och kolla om jag får ge bort mitt blod. Många undrar varför, jag vet inte varför jag fick för mig att jag ska ge blod. Jag är absolut inte nålrädd så varför inte. Jag hoppas bara att mina värden ser bra ut. Jag får ju en gratis koll och gratis parkering om jag nu inte skulle vara lämplig blodgivare.

Nu säger jag god natt och önsar er en trevlig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0