Redo

Efter många om och män(ordvits) bränner jag nu en skiva. En vattengympaskiva. (Jag har svårt för att stava vattengympa med G ser det inte snyggare ut med J vattenjympa?) Imorgon är det premiär, eller nästan. Jag var ju ledare för sisådär 3 år sedan när lilla korven låg i magen, innan jag visste att jag var gravid och jag mådde så fruktansvärt illa efter varje pass. Nu ska det gå bättre.
Till veckan ska ett spinningpass tillverkas. Det längtar jag inte till. Är tillräckligt svårt att inte flåsa i headsetet som man har när man står och hoppar i 45 minuter. Frågan är bara vad jag ska ha på mig. Det kommer att dröja ett par veckor tills vi får träningskläder tills dess får jag nog skutta i en MGS tischa.

Kommentarer
Postat av: Tina

FitnessHanna på G!=)visst hade du mig i julklapp?..om du söker på tradera på "i love lipstick" önskar jag mig de stövlarna om de går för 150kr;-)..annars typ accessoarer

2008-11-20 @ 22:56:31
URL: http://tinainorrland.blogg.se/
Postat av: bror

har du fått den av mig ? undrar vem jag gav den till

2008-11-21 @ 01:53:29
Postat av: Tina

vi ska på tre kalas=/..söndag kanske?ska ni se idol ikväll?

2008-11-21 @ 12:01:44
URL: http://tinainorrland.blogg.se/
Postat av: J

För mej är det tvärtom, jag vill stava jympa med g, men på friskis stavar de med j, jympa...skitskumt =)

2008-11-21 @ 12:47:31
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0