Kallt

Jag sitter i soffan fullt påklädd med halsduk och duntäcke och fryser. Halsen är ond och jag är lite hes. Jag mår inte suveränt. Vi fösökte se en grisfilm idag. Jag somnade, jag väcktes av att ungen kastade världens största batteri på mig och spräckte min läpp. När jag sa åt honom att: "Så får man inte göra" svarade han: "Joo det får man".
Då blir man som paff! Att  nästan varenda svar eller mening börjar med NEJ betyder väl trotsålder!? Man måste lirka, lura och hitta genvägar för allt. Påklädning, lekar, sängläggning, mat mm. Men det är inga hysteriska utbrott, bara många nej.

Nu har jag bäddat ner honom för att tycka synd om mig själv en stund. Försöker kurera mig för fulla muggar. Jag har en lördagsplan efter arbetet imorgon så jag måste bli frisk! Ska gå igenom medicinlådan nu.

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Hasse

Kastar batterier? Vilken ond unge :D



Wille kastade dock gåvagnen på annah idag. Det var lite... skrämmande... De två onda ungarna kanske borde göra film ihop. "ChuckyTwins"... kan det va nå?

2008-10-17 @ 22:04:58
URL: http://loki.blogg.se/
Postat av: Johannalundman.blogg.se

Det är faktiskt jätte kallt, jag har sovit med tjocksockar och en tjocktröja inatt:S måste skruva på värmen

2008-10-18 @ 11:52:43
Postat av: J

Det är faktiskt jätte kallt, jag har sovit med tjocksockar och en tjocktröja inatt:S måste skruva på värmen

2008-10-18 @ 11:53:31
URL: http://johannalundman.blogg.se/
Postat av: C

Aj!!

2008-10-18 @ 13:49:32
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0