Måndag

Ny vecka, en stängningsvecka. Underbart härligt att få vakna till Rockys tokigheter. I helgen blev det badande och söndagen spenderades i Umeå, eller i en liten bil.
Tanken var Mässdag men så blev det inte riktigt, det blev lite vintershopping. Rocky fick ny overall och vinterskor fick hela familjen. Det roliga är att mina skor är så fruktansvärt fula. Dom är även fruktansvärt sköna och jag vet att dom kommer att användas mer än vad som borde vara lagligt.


Vet inte varför men så fort ovarallen åker på så drabbas han av någon sorts barnförlamning.


Nu tänkte jag hoppa ner i ett varmt bad och tina upp mina fingrar och tår.

- På torsdag ska jag och Karro på hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0