Armbåge

Har fått vad jag kallar Tennisarmbåge eller Musarm(konstigt eftersom att jag inte ens har en mus till min dator eller spelar tennis). Det värker och ilar fingrarna domnar bort. Kanske beror på arbetet med min bänk för någonting annat ansträngande har jag inte gjort. Pappa säger att om det gör ont när man trycker lätt mellan tummen och pekfingret så har man nåt fel på den sidan, typ inflammation. Ska styra upp det senaste påbörjade momentet på min bänk nu. Ni kanske får se imorgon. På tal om morgondagen så måste jag stanna hemma och VABBA. Han mår mycket bättre idag så jag räknar med att han är frisk på onsdag.

Fram med mattkniven och sedan Zon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh=) det ska jag verkligen inte! jag förstod nästan att inte så många har sett den tapeten, för den verkar vara svår att hitta på internet oxå! nu sitter den iaf uppe och det blev suuper-snyggt=)

2008-09-30 @ 09:39:43
Postat av: Anonym

de är svenska termen, lateral eller medial epicondylit heter de på fackspråk=)

2008-09-30 @ 12:16:20
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0