Hemligheter

Som småbarnsmamma får man ta till lite "fula" knep för att få lugn och ro ibland. Har just rensat soffan för att tvätta överdragen som det är diverse matrester, drickor och konstnärliga utsvävningar på. I och under soffan hittade jag följande:

1 flöjt
2 trumpinnar
1 golfklubba
2 innebandyklubbor
1 leksaksborrmaskin
2 svärd med ljud
1 pytteliten bil

Det är bara för mitt eget välbefinnande dom ligger där. Och när allt är tvättat och dynorna är inknövlade i överdragen igen kommer dom att stoppas tillbaka. Saker som jag inte hade väntat mig att hitta där var:

1 jordgubbsörhänge
1 annat örhänge
2 nappar
1 zoogodis
2 enkronor
5 liter sand

Hur kan det vara så mycket sand i soffan? Jag fattar inte.

Vad har du i eller under soffan?

Kommentarer
Postat av: Tina

haha.. nej jag tror att han har tänkt bygga en egen bar..men som sagt, vi har inte diskuterat klart ännu=)

2008-09-27 @ 01:22:53
URL: http://tinainorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0