Laddad

Att det kan vara så skönt att vara ledig är konstigt. Nu är jag laddad och full med energi. Två dagars jobb och sedan ledig igen. Ni får inte tro att jag inte gillar mitt jobb, jag älskar mitt jobb. Ibland har man bara en lite segare period. Har spenderat halva dagen i stugan, det var skönt. Nu har jag pusslat ihop ett nytt dagisschema pga att jag hade hoppat över en vecka på schemat så allt blev visst knas. Har väl egentligen ingenting vettigt att skriva idag heller utan bara en massa strunt. Imorgon är det en stor dag. Jessica fyller 24 år och min morfar fyller 70 år. Så helgen blir full med kalas. Håller tummarna för att jag ska hitta min kameraladdare(min och min, den tillhör lillebrors kompis tror jag).

Nu ska jag skutta ner till tvättstugan och hämta upp tvätten som jag glömde tidigare idag.

Efter ett par timmar med sin mormor svarar Rocky på sina egna meningar med: "Jajjamen"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för idag Mommo´s gullunge!

Kvällens höjdpunkt var när vi skulle anordna spring och hopptävling med Rocky och kattungarna!Klara-färdiga-gå-Bravo!Helt underbart!Inte så lätt att få katter att göra som Rocky har tänkt hela tiden men nästan!!!

2008-09-10 @ 23:49:05
Postat av: J

Hahaha så roligt =)

2008-09-11 @ 10:27:32
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0