Tåg

Lite mysshopping på Maxi med Rocky har blivit en tradition på helgkvällarna. Ikväll åkte vi främst dit för jag var så dundersugen på brieost. Karro började prata om Brieost i måndags och sedan dess har jag varit sugen. Drömde i natt att jag åt en kladdig bit. Mamma tipsade om en ny sort som finns i vitlök och grönpepparsmak. Jag valde en med grönpeppar. Rocky fick även köpa två valfria filmer. Det blev en med Thomas och vännerna och en med Rorri racerbilen. Tåg och bilar är det som gäller just nu. Han sitter i storsängen och ser på film nu och jag har lite datortid, stortvns HDMI-uttag har lagt av, typiskt. Ska gå och titta vad det där tåget egentligen handlar om och bjuda på vindruvor och sedan nammis.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt ni verkar ha det med film om tåget Thomas!

Gillade du den nya Briellant m. smaker som jag köpt in?

Johan tog den med grönmögel när han gjorde varma mackor.Det var uppskattat.

I morgon får han en överrraskning när han kommer.

Vi tog hem motorcykeln han fick låna av Linus. Vi har laddat den så att han kan köra i morgon:)

2008-09-21 @ 00:09:49
Postat av: Anonym

2008-09-21 @ 01:17:10
Postat av: J

Åhh jag vill också ha brieost! Kex och vin, mums!!



Skulle även vilja jobba med dig och Karro, snacka om super trevligt att jobba då:)



Kmr snart hem, då är de fest=)



Jag ska göra din utmaning lite senare:P

2008-09-21 @ 01:20:08
URL: http://johannalundman.blogs.se
Postat av: Alina

Gör gärna sextestet i min blogg om du inte redan gjort det förstås;) Ha det bra! Kramar

2008-09-21 @ 01:23:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0