Utkast

Är så seg på kvällarna när jag börjat tidigt. Det blev en ofrivillig sovmorgon idag, vakna 05.50 men lyckades vara på jobbet ombytt och redo 06.05. Jag hade tom lyckats ta på mig mascara och vettigare kläder än jag brukar dra på mig. Tur att man är snabb när man försover sig. Förövrigt så har jag plockat bajskorvar och slöat hela dagen på jobbet.  Jag har sovit ett tag efter middagen och nu är det framstupasidoläge i soffan. Nu ska jag ta mig upp, slipa lite och plocka undan ett gäng leksaker. Vi har spelat MEGASTORbowling ikväll men det spårade ur och blev fäktning med käglor istället. 

Karro och Nicke åker till Rhodos inatt, jag kommer att ruttna i en vecka.

Kommentarer
Postat av: J

Rhodos, WOHOW;D

2008-09-24 @ 17:20:22
URL: http://johannalundman.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0