2 år + lite till

Shit pommes! Jag har bloggat i över 2 år och missade den stora dagen. Det går fort när man har roligt.
Hur ska detta firas?
Kan man ha bloggkalas?
Ska jag baka en tårta som jag kan fotografera och sedan blogga om hur den smakade eller?

Nu ska jag sova, ska försöka vara en glad och trevlig prick imorgon.

HÄR kan ni läsa mitt första inlägg.

Mycket har vi varit med sedan dess. Rocky har blivit 2 år äldre(även jag, blev kallad Hanna-den äldre på jobbet här om dan), jag har ett riktigt fast arbete, ett par semestrar har vi hunnit med, mycket har jag lärt mig, läsarna har blivit några  fler.

Hoppas att vi ses i framtiden oxå för bloggen kommer att leva vidare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0