Alive

Trodde inte att jag skulle överleva denna dagen.
Vaknade och första tanken jag hade var att om jag hade haft en pistol hade jag skjutit mig i huvudet, gärna så att käken hade flygit med.
Kl 07.01 ringde jag tandläkaren. Fick komma dit kl 10. Då hade jag ont, men hade ingen aning am vad som väntade.
Dom kollade och koonstaterade att jag hade en förhårdnad skinnbit över min visdomstand och att det förmodligen hade fastnat någonting där som hade orsakat en infektion och sedan hade en inflammation spridit sig till käken. Jag fick en ytlig bedövning för att jag är gravid. dom skar bort tandkött som var i vägen. Och sedan sa dom att jag inte kunde å antibiotika för att jag är gravid. Om det blir värre eller jag skulle bli sjuk skulle jag få antibiotika.

Då mådde jag toppen, bedövad men inte i hela ansiktet. Ingen smärta. Jag åkte och skulle köpa lunch(tänkt passa på medans jag var bedövad). När jag började äta släppte bedövningen snabbt. Jag körde hem och storgrät tills jag somnade. Tror inte att det har kommit så många tårar på grund av smärta någon gång. Jag sov i 4 timmar och hämtade Rocky hos farmorn.

Nu har jag ont men det gör inte lika ont, kanske på grund av dubbla alvedon. Det blir en lugn kväll, imorgon ska jag försöka mig på en längre arbetsdag än idag.

Kan inte tänka mig att en förlossning kan göra så här ont.


Rocky sa nyss: "Idag är det min tur att ta hand om dej mamma".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare vad du har mycket otur nu....Men så har du VÄRLDENS härligaste unge!

Var det på fredag han ville sova här......?Jag slutar 19....?????Annars kanske vi kan göra nåt annat på lördag???Men vi hörs ju!

2010-04-20 @ 22:21:13
URL: http://optimalprimes.blogg.se/
Postat av: frida

ajajaj:( fan de är inte kul då man har ont i munnen!!!

2010-04-22 @ 13:39:58
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0