Bada

Nya badkaret. Som allt annat just nu är det inte riktigt som det ska. Inget tryck i strålen om man inte vill duscha i isvakskyla. Ingen el heller. Imorgon ska jag ta en riktig dusch på jobbet, känner mig inte riktigt ren och måste ju bli ren innan helgens lediga dagar.


Bilden är från när det just blivit inburet. Jag tänker mig någon sorts stort klisermärke på väggen där bakanför, bara för att dölja den fula ljusblåa plastmattan på väggen.


Föredettingen står i vardagsrummet.

Får sån panik av allt som aldrig blir klart, inget projekt blir någon gång färdigt. Får snart svårt att andas.


Kommentarer
Postat av: Mia

Andas, in genom näsan ut genom mun och räkna till 10. Allt löser sig till slut ska du se. Kram

2010-04-30 @ 08:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0