Ont

Tänkte för mig själv idag att jag mådde så fruktansvärt bra. Tänkte att jag har ju mått helt förträffigt hela början av veckan. Insåg då att det är måndagkväll, veckan har ju inte ens börjat. Sedan gick jag hem, framför mig gick en kille med sprattliga ben. Han gick saktare än mig. Jag är helt säker på att han var påverkad.
Nu sitter jag i soffan. Jag tar mig inte upp ur soffan, det gör för ont.
Jag måste sitta här tills tvspelspojkarna åker hem, då kanske jag vågar be om hjälp att ta mig till sängen och då är jag nog klar med mitt brev till försäkringskassan.
Jag mår så fruktansvärt bra i bäcken och sammandragningarna när jag är ledig, vad är det jag gör på jobbet som är så fruktansvärt jobbigt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0