Datordöd

Min(Andrés) dator har pajat. Min laptop är oxå trasig sedan i våras nån gång. Riktigt surt. Den här gången har jag då inte förlorat några bilder. Shit just nu när jag sitter här och skriver kom jag på att jag råkade knuffa ner laptopen från soffan igår. Shit!
Bloggelibloggandet kommer att bli lidande tills jag får igång min dator(Johan skulle ge den ett sista försök idag och ny hårddisk måste nog köpas).
Min karl fyller 30 i slutet av året, näst sista dan faktiskt. Jag har funderat länge på vad han skulle kunna behöva eller vilja ha och nu har jag världens bästa idé! Tycker jag iaf...
Kommer bara bli svårt att skrapa ihop pengarna till min idé nu när min inkomst inte är vad den brukar och svårt att köpa en grej i smyg när vi har ett gemensamt konto. Det kommer nog att lösa sig.
Kommer nog bli svårast att ha en hemlis.

Har jag nåt som du vill köpa av mig? Hör av dej isf :)

Kanske borde sälja min Odd Mollyjacka...

Har iaf en bil och en filmkamera till salu. Kanske kan smygsälja en båt oxå.

Kommentarer
Postat av: J

Vet en som vill ha jackan iallafall. Å jag behöver en bil, är det ett bra kap?

2010-08-31 @ 12:08:12
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

Vad är det för bil? Vad ska ni ha för den, å vad kostar den att äga, typ??

2010-08-31 @ 16:49:06
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

Ja det kan ju vara lite svårt att veta i förhand. Du kan ju lägga ut jackan till reservationspris. Jag tror dock att om du nämner för Tina att du tänker sälja får du inget skambud.

2010-08-31 @ 16:50:09
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0