Eh va?

Efter den dagliga medicineringen av lillebrorsan hittade jag igår när jag grävde runt i munnen en liten tand som är på väg upp. En vit hård klump på tandköttet. Jag fick panik. Jag ringde alla. Han var gnällig och sov inte på hela dan. På eftermiddagen kollade jag igen och hittade då en till likadan sak, då vågade jag inte tro att det var en tand men efter mycket Googlande så tror jag att min Vinny på 6 veckor, inte månader har två tänder på G.
Det är inte dom vanliga första tänderna utan hörntänder, tydligen så kan det stanna av ett tag om det nu är tänder.
BVC på torsdag, då får vi se vad hon säger.
Jag tror att det är gud som säger åt mig att sluta försöka amma. Jag har sagt att jag ger upp efter nästa motgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0