Min telefonsommar

Jag tar över Andrés dator nu när han är bortrest till på måndagmorgon. Därför passade jag på att överföra bilderna på min telefon. Bilder tagna när ingen annan kamera har varit med.


Kallas detta stökigt?


Vitbergs på midsommar, jag fick inte bada för att slemproppen hade lossnat.


Pappa fyllde 50 år och jag och Rocky roade oss med att sätta upp lappar hela skogen.


Mamma plockade hallonblad som jag kokade för att komma igång.


Oväder över stan.


Stormagen dagen före födelsedagen.


Vinny. Ålder: 30 minuter.


Lillebror


Kvällsmys på BB


Alltid redo att äta.


En fisketur


Tappade ner en ketchupflaska en natt, det var ketchup överallt och jag fick hemska minnen från förlossningen när jag gled runt på köksgolvet.


Rocky måste ha tjuvfotat mig någon morgon.


Byggde ihop en 4årspresent en natt. Jag älskar att bygga lego.


Vinny


Vinny sitter i soffan


En annan fisketur, Rocky har fått ett metspö


Mitt på sjön blev Rocky bajsnödig, tur att det finns utedass. Lutande dasset i Bodan.


Trött kille.


Glass i stora lass.


Sover på min mage.


Bebismöte. Jessica ligger inte på en bebis, det är en docka.


Kid och Vinny, Kid är 2½ vecka äldre.


Sovande skönhet


Idag har vi plockat bär.


Rocky letar blåbär.


Vi hittade vinbär, blåbär, hallon och smultron och behövde bara gå några hundra meter hemifrån.

Synd bara att iPhonen tar så kassa bilder.


Kommentarer
Postat av: J

I Lycksele för tillfället. Åker dit i eftermiddag. =)

2010-08-13 @ 11:00:36
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0