Handla inte åt andra på Guldfynd

Vinny råkade få två likadana ramar på sitt dop, båda köpta på Guldfynd. Fick ett kvitto av en av köparna och inget krux med nåt. Tog med mig ramen och kvittot på Guldfynd idag. DÅ får jag som svar att jag inte får pengarna tillbaka för när det är betalat med kort kan dom bara föra tillbax pengarna på det kortet den är köpt med. JAg hade tänkt köpa en liten bebisbok som jag skulle fylla i till julafton(2032). Tji fick jag, jag har nu ett tillgodokvitto på Guldfynd och vill inte handla där med deras usla sätt.

Ska jag be dom föra över pengarna från kontot det är betalat med och be personen som har köpt den om en hundring?

Ska nog gå in på hemsidan och klaga, jag är bra på klagomail.
Har skickat ett till Swedensportsacademy, har bara fått som svar att dom bytt namn till Knatteskuttehopp, höll på att dö av skratt. Låt er inte luras, kommer vara lika dyrt och oseriöst nästa år.



Kommentarer
Postat av: Mommo till 2 <3

Sååå sjukt!Skicka ett klagomål.NU!

2010-12-23 @ 08:35:43
URL: http://optimalprimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0