Jullov

Jag tar jullov från och med nu. Vill känna mig ledig. Jag tar inte ledigt från nåt, ska bara leva livet under julen tänkte jag. Inte bry mig om småsaker, julpyssla och koka knäck till min knäckälskare. Slå in lite paket och panikspringa på stan på onsdag för att köpa de sista klapparna.

Dan före dan före dan före dopparedan. Blev det rätt?

Imorgon sjukgymnast och jag LÄNGTAR, kan man göra det?
Vill att han tvingar mig till 3 träningspass i veckan, kan han det?

Julafton - Inte spikad
Juldan - Lillajulis med mina kvinnor
Annandan  - Handla schampo och balsam, julmiddag hos mor och far

30/12 - André 30år
31/12 - Nyårsafton, Jag har styrt ihop ett litet gäng som kommer på party på Edda i Andrés ära och för att skåla in         det nya året

De senaste 3 nätterna har jag inte fått ihop många sömntimmar. Jag har ont, sjuka barn som båda två har sovit med mig och trängt ut mig från var sitt håll. När båda har somnat vid 3 har jag inte lyckats somna.


Jag har som ingenting att stressa över, ingen jul att styra upp, några få paket men gud så härlig jul jag har.
Till nyårs är allt fixat, maten beställd, inget att bry sig om förutom städningen efteråt.


Lillfjanten idag på väg till Luleå

Kommentarer
Postat av: catta

Nä, han kan inte tvinga dig till något, men jag gissar på att du kommer att få ett träningsprogram som du ska utföra varje dag=) Bara några få övningar för att lindra smärtan och stärka upp kroppen, så det bör inte vara för jobbigt ändå! Lycka till!

2010-12-21 @ 07:12:40
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0