Klaga

En klagoblogg är vad det här har blivit. Men allt det roliga som händer försvinner lixom i sjukkaos, smärta och sömnlösa nätter.

I natt somnade Rocky vid 22 kanske efter mycket bråk, runt 23 vaknade Vinny tokförkyld och ont i lillmagen. Vid 2 la vi oss i sängen. Så fort Vinny fick flaskan kräktes han upp allt och lite till. Vid 2.30 började Rocky gråta han hade ont i magen och låg bredvid mig i sängen och Vinny slocknade mot min rygg, samtidigt som han gav mig någon sorts massage. 4.30 fick Rocky en Avedon och ett tag senare sov vi. Till klockan 7.30 då Vinny ville upp.

Har sovit med soffkuddar och lakan för alla kuddar och täcken var i tvätten.

Har aldrig förr varit sugen på att rymma hemifrån. Jag blir inte trevlig av att inte få sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0