Mindre bra

Jag är ofömögen att göra nästan allt. Av att lyfta lillskiten får jag magiskt ont. Har haft djuriskt ont hela natten. Imorgon är det dop. André och Ante gör 8 smörgåstårtor. Till råga på allt vaknade Rocky idag och var SJUK!

Det här är inte våran vecka.

Jag käkar vitpeppar och peppar kroppen att hålla sig i skick. Jag har redan tvättat händerna så att dom är torra som fnöske. Jag brukar inte få magsjuka, bara den gången för två år sedan då Rocky hade vinterkräket och lyckades spy i min mun.

Mamma kommer och hämtar upp Vinny så att han slipper detta. Fifan.Jag ska åka och köpa blåbärssoppa och cola och toalettpapper och handsprit.

Barnvakt till morgondagen sökes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0