Vecka 48 är snart slut

Veckan var snabbt överstökad och helgen, märkte aldrig ens att den började. Varenda söndag tror jag att det är måndag och varje fredag tror jag att det är lördag. Inte lätt att hålla koll när man har varit ledig eller "ledig" i 6 månader och 4 dagar. Hoppsan vad tiden rusar iväg.

Helgen har varit lugn och mysig. Rocky har dock klättrat på väggarna idag. Det blev lite väl mycket bus en stund, då vågar man inte släppa blicken från storebror som ibland putar ut hakan och pratar konstigt, då vet man. Då är han inte rikitgt snäll. Inte dum, han gör aldrig illa lillebror men nåt litet tjuvnyp blir det. Men lillebror skrattar alltid, han är Rockys största fan. När dom busade i nybyggda myshörnan hörde jag R säga:"Är du rädd att jag ska hoppa på ditt huvud eller?". Då var det dags att avsluta leken! Men dom är underbara mina små.

Den minsta blev 5 månader idag. Vet inte när. Jag kommer inte ihåg vilken tid han är född men tidigt på morgonen var det.

Han firade sina 5 månader med att göra sälen i babysittern.


I framtiden blir det säkerhetsbälte på i alla lägen.

Veckan som kommer att fullproppad med måsten:
-Gympaavslutning
-Bakning till dop
-Smörgåstårtor till dop
-Sy om dopklänningen, den är för liten(men det gör mamma)
-Shopping till dom små
-Kläder till mig oxå
-Gärna ett par skor till mig
-Dop på söndagen

Är nöjd med min hårfärg, måste bara försöka leva upp till den oxå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0