Förkyld

I lördags började den, förkylningen. Har mest bara sovit de senaste dagarna, jobbat och sovit.
Det är inte kul att jobba när det hela tiden rinner ur något av ögonen eller när man får en okontrollerbar nysning som gör ont i hela magen.
Jag är i konstant behov av nässprej men det är bland det värsta jag vet, att snyta sig tycker jag är ännu värre. Kan inte förstå folk som snyter sig mitt på gatan eller på en restaurang.

Nu har Rocky börjat bli sjuk oxå. Inte kul.

Men det var länge sedan jag var förkyld. Jag sa det högt förra veckan och sen PANG!

Idag tänkte jag att det var länge sedan jag skar mig två timmar senare försökte jag stoppa blodet som droppade från min tumme.


Men alla vet väl att det inte är kul att vara förkyld, det är ingenting jag behöver skriva.


Men jag undrar en annan sak. Varför är kiss gult?




Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vet hur det känns, men tack och lov har det börjat vända nu! Krya på dig och hoppas Rocky slipper bli sjuk. Kram

2010-02-10 @ 10:14:54
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas Rocky slipper bli sjuk nu!

Och att din förkylning ger med sej.Magiskt att tänka att man inte har skurit sej på länge och gör det lite senare...

Kiss som är gult...kul det inte är genomskinligt-då skulle man ju inte se om nån kissat i snön.Det KAN vara anledningen faktiskt!!!

2010-02-10 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0