Min finaste

Har en bättre dag nu. Har haft besök av svärfars och ätit gott, synd bara att magsäcken inte rymmer så mycket, eller det är kanske tur.

Har fått upp bilderna från studiofotograferingen i hallen nu. Förstoringen från Myposter kom i fredags och paketet innehöll två kopior av kortet för att det var en liten skada på en av dom, en pytteliten skada. Dessutom har dom gjort fel då jag beställde en canvasförstoring, ska kolla igenom mailen imorgon och kontakta dom.
Jag är iaf supernöjd då den passade bra i en ram jag hade på "lager".

Inte lätt att få för sig att visa upp nått fintt mitt i natten i en hall utan belysning.
Familyramen fick jag av André efter en suparresa. En smörarpresent kan man säga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint, som alltid =)

2010-06-06 @ 00:15:20
URL: http://www,pingstgatan.blogspot.com
Postat av: Jessica

Så himla fint! Synd att du inte kan komma ikväll.

2010-06-06 @ 13:48:49
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0