Sunday

Det har varit en lugn söndag och nu sitter jag här med Dumlekoma, har säkert ätit 40 stycken. Mår inte sådär megabra, men det skulle nog vara otäckt om dom skulle komma upp igen.

 Vi var en sväng på loppis idag och förundrades över allt skräp, speciellt skräpet som kostar så jävulskt mycket. Rocky ville köpa ett monster som var litet. Men hon skulle ha 300 kronor för det gick bara att köpa hela lådan med tre monster. Vill man inte bli av med det man säljer? Han hittade tillslu nån liten krigargubbe.


Sedan åkte vi till stugan och frös arslet av oss för de var bara 16 grader innomhus.

Nu har jag slösurfat och ätit för mycket dumle, dumma mig.

Ska tömma balkongen nu för kl 7 börjar dom måla den.

Nu är det bara 25 dagar kvar till det magiska datumet och jag har snart varit ledig i en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0