Upp & ner & höger & vänster

Känner mig som en bergochdalbana. Mitt humör gör mig galen.

Har bakat bullar ikväll. Åt sedan 4 stycken även fast min halsbränna inte tillåter sånt och dessutom har jag druckit maxdosen av Samarin. Det blir nog en trevlig natt.

Tog en långpromenad idag, lång och lång men för lång för mig. Det blev en 60 minuter lång förvärk. Hade Rocky i vagnen för att smidigt kunna ta mig framåt.

Är glad, ledsen, less, nöjd, irriterad, lycklig, arg och besviken. Allt på samma gång.
Tycker synd om Rocky som måste stå ut med mig dygnet runt.

Men jag vill inte ha u bebisen ännu, det känns ändå ganska bekväm att bära den på magen.

Tror att jag behöver sömn, kärlek och sommar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0