Fixa och trixa

En fixardag idag. Har varit på färgaffären och klagat över en räkning på tapeter som dom skulle stå för. Handlat lister så att vi(pappa?) kan lägga klart golvet. Handlat en superfin tröja för ett presentkort.

Jag hämtade ut en babybox från Babyproffsen oxå. Helt värdelöst innehåll förutom torkservetter som jag själv behövde för att vi har slut toalettpapper.
12 blöjor och två små flasor med bebis och intimtvål. Nu för tiden får man även en blöjhink, men en sån har vi redan. Det var så mycket bättre innehåll förra gången.

Nu ska jag måla en hylla och sedan bege mig till jobbet.


Trevlig måndag alla läsare ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag köpte en lampstomme från panduro, man kan ta från en gammal lampa också men jag hittade aldrig nån som passade å var hyffsad i pris. Sen har jag knytt fiskelina från stommen, klippt ut blommor och fäst dom på linorna med möbeltassar. Finns jättebra möbeltassar på clas ohlsons, dom är mycke mindre än "vanliga" tassar.

2010-05-03 @ 12:29:48
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Cofta

Ha en bra dag :) LOVE / Nathalie & Björn

2010-05-03 @ 12:45:25
URL: http://cofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0