H2O

Att staden enligt kan bli utan vatten i kväll eller i natt har väl ingen missat.
Eddahallen är stängd för att spara vatten. Jag jobbar kl 6 imorgon bitti. Ska bli kul att se vad som händer då. 
Jag tycker att det är lite kul när det blir oväntade naturkatastrofer eller vad man nu ska kalla detta.
Vi har varit till Rovön och fotat vattnet. Jag gick mestades 100m bakom mina killar och njöt av solen och onda förvärkar.

Spännande detta, vi är ju beroende av vatten på så många sätt.

Jag slipper iaf diska och tvätta ikväll. Har sparat en flaska vatten till lillkillen, vi borde överleva.


Det är tydligen lugnt nu men:

Badhusen i Skellefteå och Skelleftehamn kommer även under morgondagen att hållas stängda och skolorna uppmanas att inte hålla gympalektioner som kräver dusch efteråt - allt för att spara vatten.

Vad ska jag göra i 9immar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0