Sova på mage

Jag saknar att ligga på mage. Jag saknar att kunna sova på mage. Kommer ihåg att det var lika jobbigt förra gången, då trodde jag att det skulle gå bra att sova på mage efter förlossningen. Men nu vet jag att det inte alls är skönt eller bekvämt att ligga på två mjölkkuddar som ömmar och läker.
Det är bara att gilla läget.
Imorgon blir det till barnmorskan, hon var tvungen på mammografi på torsdag då vi hade vår tid men imorgon går lika bra. Ska bli kul att se åt vilket håll ungen ligger nu, den har legat på tvären några veckor men vände sig åt rätt eller fel håll idag. Inte för att det är någon garanti men jag vill att den här ska ligga rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0