Frysa & Mysa

Dagen barngympa blev ganska floppad. I de iskalla vindarna skulle ungarna träna friidrott utan att någon förälder visste om det. Som tur var hade jag tagit på Rocky ett par fodrade brallor utanpå shortsen och en mössa. Inga vantar dock. Jag sa att han fick träna tills han frös för mycket och han stod ut hela timmen.

Jag, Vinny och arga föräldrar stod på sidan och tittade på. Som tur var hade jag vagnen i bilen men när jag gick och hämtade den stod Rocky helt plötsligt mitt på parkeringen där det körde bilar. Dom har ingen koll på ungarna, det är för unga tjejer(säkert jättebra på alla sätt) men dom håller inte koll på barnen. Och den ansvariga har jag bara sett första gången.

Imorgon ska vi upp tidigt och skjutsa André och sedan är det årets dagishöjdpunkt - fotograferingen. Rocky har nya och fina kläder och otroligt nog har jag hittat en likadan kofta till båda mina pojkar. Det är inte lätt när en har storlek 110 och den andra 68.



Kappahl har riktigt fina kläder just nu.

Nu ska jag och Vinny duscha innan han somnar.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Hoppas ni inte blev förkylda i detta blåsväder som var!Vad fina tröjor till killarna:)

2010-10-05 @ 00:07:32
URL: http://optimalprimes.blogg.se/
Postat av: Hanna

Förkylda är vi alla tre och min röst är borta.

2010-10-05 @ 08:42:29
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: Catta

Det som är viktigt att komma ihåg när du äter enligt lchf är att du inte längre följer de normala normerna, så det här med frukost, lunch, middag är inte längre någon regel du är bunden till! Du äter när du är hungrig. Att skippa nåt av målen om du känner för det är ingen fara! snarare tvärt om! det är så du ska göra, endast äta om du är hungig! förutom bacon och ägg så finnsdet frukostmuffins som man kan göra=)



Allt du behöver i receptväg finns på denna blogg:

http://airamsmat.webblogg.se/



Jag har en killkompis som har gjort en egen kombinerad kur av lchf och camebridge pulverdiet och han har gått ner 10 kg på 4 veckor!



Du är duktig som kör på=) Jag har gått upp i vikt men inte orkat ta tag i det, men du och min killkompis får mig att få motivationen tillbaka=)



Kör hårt=)

2010-10-05 @ 15:30:21
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0