Jag är tyst

Har har blivit förkyld i halsen. Min röst är borta, jag låter som en 75åring som har rökt i 70år. Rocky sa åt mig att vara tyst när han la sig. Han lär drömma mardrömmar om mig.

Min fina storkille klarade hörselprovet finfint och fotograferingen gick bra. MEN på nåt konstigt satans sätt har dom slutat ta porträtt på barnen!!! Det är ju det som är kul, inte bryr jag mig om hur alla andra söta barn ser ut på kort. Jag vill ju ha en börs med kort på MIN unge. Jag hade ingen aning om det, trodde att han skojade med mig. Värt att köpa nya fina kläder om dom ändå ska sitta ute med ytterkläder och mössor på sig. Besviken är jag. Det är ju så spännande att se hur fin han blir när inte jag tar kort. Förra året missade vi fotograferingen totalt för då var vi i Turkiet.

Tur att min bror är en mästerfotograf och (förhoppningsvis) får låna en studio.


Vinny blev 3 månader idag.

Lchf-köttfärslimpan blev god.

Nu går jag och lägger mig.

Imorgon ska jag bara ligga i soffan med en lillskrutt på magen och en storskrutt vid min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0