Lugna dagen

Min röst är fortfarande försvunnen. Vinny blev jätteförkyld i natt och kunde inte sova i sin säng så vi gick och la oss i mysrummet men han var bara missnöjd och förkyld, lillstackarn.
Nån timmes sömn fick jag och jag har slocknat några snabbisar idag. Morgondagens tremånaderskoll är flyttad för dom vill inte ge en sjukling vaccin.
Vi har varit i dvala hela dagen, ingen av oss har gjort någonting. Vi har bara legat i soffan och tittat på filmer och spelat.

Vinny är inte den som brukar somna huxflux men det har han gjort hela dagen. Somnat i duschen, somnat mitt i leken och somnat mitt i skrattet.




Så här ser det ut just nu.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Men stackars sjuklingen;) Pussar i massor till mina killar<3

2010-10-06 @ 20:24:43
URL: http://optimalprimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0