Rensar och donar

Håller på med den stora rensningen. Det tar ett tag. Ska kasta allt skadat porslin för att få plats med det nya, ska bygga om hyllorna så att alla stora glas får plats. Ska bära ner R´s små kläder till källaren, även A´s fiskegrejer och R´s lilla bord med små stolar.

Allt tar sån tid men mina pojkar är snälla och leker med(?) varandra på Rockys rum, Den stora leker och den lilla tittar på och suger på stora leksaker.

Imorgon kan jag förhoppningsvis borra upp alla nya hyllor och dammtorka överallt. Idag fokuserar jag bara på att rensa och få ordning och torka ur skåpar och diska allt porslin vi har. Ska nog även försöka sätta fast benen på min hallbänk.

Insåg nyss att vi har för  lite och för fula kaffekoppar. Synd bara att jag inte tänkte den tanken innan IKEAtrippen. Man kanske ska lyxa till det och skaffa sig några tjusiga muggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0