Städdag

Ute kan man inte vara, det snöar i sidled. När jag gick från dagis efter lämningen blev mitt högra öra igenmurat av hagel. Nu ska jag torka golvet och sortera tvätt inför tvättningsdygnet.

Natten var ett riktigt h-vete. Vaknade vid 3 av att Vinny inte fick luft. Han var så tät och slemmig i luftrören att jag var tvungen att lägga honom på armen för att dunka ut det och slem kräktes han. Satt vaken en stund och funderade om man skulle åka in med honom men då somnade han om och fick fortsätta natten sittandes i babysittern. Resten av natten gick bra. Nu ligger han och sover i liggdelen till vagnen. Bar honom fram och tillbax i den i hallen några gånger sen sov han sött.

Nu ska jag torka golven och städa bort alla verktyg från Rockys rum.
Ikväll får vi fint besök om en av besökarna som har klippt av sig fingret i gräsklipparen får sig hem från doktorn.

Kommentarer
Postat av: J

Verkligen. Och ibland vill man ha en ogilla-knapp. Hoppas allt är bra med er.

2010-10-14 @ 12:10:10
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0