Fullt upp

Hela dagen spenderades på stan. Eftermiddagen hemma med motering av hallampa och kvällen med min bästa Jessica. Jag saknar att ha en Jessica, en person att prata med. Och jag är så lycklig för mig Jessicas skull.

Vinny somnade halv 7 rocky vid 9, får se när min sjukling vaknar.

Jag märker att man vid träffar med andra mammor med barn som inte sover blir behandlad annorlunda.
Mina barn har alltid sovit gott. Vinny sover extremt gott för jag gav upp, en krävande 4åring och svampinfektioner, 
Varenda gång jag försöker amma honom svider det från handleden till bröstet. Han lever mer än gott på ersättning. Han sover gott 10 timmar / natt på ersättningen. Han har ett platt huvud men jag kämpar. På natten sover Vinny men han vänder sig. I morse väckte jag honom närhan trasslat in sig i sängen sovandes på mage under täcket.
Han är lika tokig som sin mamma, pappa och bror =)

Kommentarer
Postat av: Catta

Jag håller med dig! En Jessica är verkligen bra att ha =) Synd bara att min bor i en annan stad=P

2010-10-08 @ 10:39:33
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/
Postat av: J

Men du har mej ju! Bara några 100 meter bort!

2010-10-09 @ 12:31:58
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0