Vinterkläderproblems

Hur kan det inte finnas en endaste butik i denna stan som säljer Didrikssons täckbyxa och täckjacka?

Vet inte vad man ska satsa på då. Han har alltid haft Reimaoveraller men nu känner vi för tvådelat. Det ska vara nåt lite dyrare för jo, det håller en hel vinter och även en vinter till brorsan. Vill inte köpa begagnat på tradera.
Och vad ska man hitta för skor? Det ovanligt svårt i år, kanske för att jag är den enda som har engagerat mig i problemet.

Johan kommer hit snart, förhoppningsvis med kamera och grejer. Han ska fota mina barn och äta tacotallrik med oss.
Sen kommer mamma hit för hon ska göra sig partysnygg här.
Ikväll ska jag agera fyllechaffis. Call me if you need me efter kl 22.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuoma skor är helt oslagbara!

2010-10-23 @ 14:37:36
Postat av: Hanna

Har spanat in ett par Kuoma. Dom är ju snordyra men lätta och säkert fruktansvärt bra. Har ett litet presentkort på den affären så förmodligen blir det Kuoma.

2010-10-25 @ 15:08:10
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0