HOCKEY!

Vinny gillar hockey, medans Rocky låg och sov njöt vi av en match en förlust men nu är hockeyn igång.
Jag njuter inte av tanken på alla biljetter som måste köpas, och all ölkostnad(för sambon) men jag älskar hockey.
Ett glas rosé och en bebis som skrattade glatt när ag drog hejjarramsa efter hejjarramsa(på mitt eget sätt).
Det är gott med rosé jag tror att jag tar ett eller två glas på lördag. Vem vill hämta oss?
Längtar tills jag och tjejerna ska gå och se SAIK mot Luleå hemma. Det är nog den enda hockeyn jag kommer att se, för lillkorven är på tok för liten.
Hos vem ska vi vara?




Kommentarer
Postat av: Heléne

Nästa generation hockeyspelare-för fan är han ju redan:)

Skellfteå AIK-go go go!Visa nu hur en slipsten ska dras och vinn i Luleå!

2010-09-18 @ 09:32:28
URL: http://optimalprimes.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ser inte ut som att måmå har skrivit det där. Eller?

2010-09-18 @ 13:37:14
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0