Pryldesign

Jag köpte ett halsband åt mig själv ikväll. Var som en konstig grej att köpa någonting som man egentligen inte behöver till sig själv. Det dåliga samvetet kom smygande på nåt löjligt sätt men jag vet ju att jag är värd det.
Jag är nöjd och hittade en underbart kul sida på köpet Pryldesign.se helt i min smak. Jag vet inte varför jag är så barnslig och gillar lego, klara färger och plast så mycket. Men jag älskar lite "roligare" saker. Önskar att jag kom på vilken färg jag vill piffa vardagsrummet med. Vitt och svart är fint men lite piff skadar aldrig.


Tvärt om i färgerna och lite längre silverkedja. Passade bra för då får inte Vinny tag på det, ännu. När han myser på mig.


På sidan finns denna, trodde aldrig att man skulle bli godissugen av att titta på en disktrasa.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Jättefint halsband:)

2010-09-25 @ 10:23:26
URL: http://optimalprimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0