Long time no see

Älskar livet och våren. Allt blir så mycket lättare nu.

Har en helg och tre arbetsdagar kvar av mitt äventyr i arbetslivet. Det är skönt att jobba och vara en riktig människa igen och oj vad jag trivs med mitt jobb och mina fina arbetskamrater. Men snart, mycket snart ska jag tillbax till min mammabubbla igen och jag ska njuta som aldrig förr.

Vinny har haft en hemst otäck vecka med mycket sjukdom och andningssvårigheter. Men nu är han gladskit igen och hela dagen har varit våran då Rocky ville vara med farmor.

Rocky är smart och galen så samma gång. Han drar dom knasigaste och roligaste kommentarerna, som vanligt. Han kämpar med att lära sig engelska och sa idag till sin bror "No Vinny don´t knuff me."

Det är mitt liv just nu. Jag mår fasiken fint.


Vattnet är kanske parasitsmittat så vi kokar allt vårt dricks och förtäringsvatten och det funkar fint. Förstår inte hur folk kan vara sura och klaga och hamstra litervis med flaskvatten. Mitt vatten smakar inte konstigt när det är kokat.
Kommer inte att äta en endaste lösviktsgodig i påsk. Men jobba kommer jag att göra, hela påskhelgen.

Bjuder på den senaste tidens Phonebilder.






































Kommentarer
Postat av: Jessica

Skulle vatten smaka konstigt för att man kokar det?? Vem har sagt det? Det är ju bara vatten!

2011-04-22 @ 22:57:45
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: frida

kul att du bloggat igen;) har saknat din blogg!:) vinny är ju bedårande söt!!;);)

2011-04-23 @ 11:59:12
URL: http://shooooo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du är så snygg Hanna! Och vilka vackra barn!

2011-04-25 @ 13:08:22
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0