Det här är:

Min kloka och duktiga storkille som är en tapper kämpe med ett hjärta av guld. Han älskar att vara ute och leka, klättra och bada och går det inte hans väg så bryter han ihop. Men det är lätt att få honom på andra tankar och då vänder det lika fort. En kille som bryr sig om allt och alla och älskar mormors katter och sitt(och Johans) lego. När han inte busar med sin lillebror sitter han gärna på golvet bland tusentals legobitar eller papper, saxar och pennor.
Om han inte är ute och busar och klättrar förståss

Älskar min uppfinningsrika och busiga storkille.



Namn: Rocky Jonsson
Ålder: 5 år
Roligaste du vet: Att bygga med lego
Tråkigaste du vet: Att rita (mamman ??? han har ritat hela morgonen)
Idol: Manboy
Favoritmat: Ananaspizza
Mat du inte gillar: Surströmmng
Älskar: Dig och mig själv
Hatar: Kartonger
Bäst på: Trixa
Sämst på: Inte nånting
Favoritdjur: Kanin
Favoritbok: Läser Star Warstidningar
Favoritlek: Kurragömma
Favoritbad: Vitbergsbadet
Favoritlekpark: Våran för det är så bra klätterställning för mig
Favoritfärg: Orange
Längtar till: Att bli stor för jag vll ha en större säng
Vill bli när du blir stor: Jag är bättre på fotboll än hockey så jag vill spela fotboll helt ekelt
Dagens humör: Bra
Dagens gjort: Lekt med Lego, krigargrejer
Dagens lärdom: Att grejer man själv bygger är coolare än dom man egentligen ska bygga
Vad tycker du om din lillebror: Att han är galen

Kommentarer
Postat av: Mommo

:) Han är ju bara så himla underbar<3 (mina ögon svämmar över av glädjetårar) .Vad du är ambitiös Hanna-men jag är ju inte förvånad:) Hoppas huvudvärken har lämnat ditt huvud och bombat nån annan som förtjänat huvudvärk from hell!

2011-08-09 @ 16:29:42
Postat av: Emeli

Hihi vad gulligt =)

2011-08-09 @ 17:24:05
URL: http://queene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0