På G

Oj, är ni fortfarande in här?

Jag är på G, två timmars dödsseriös sökning och jag har fortfarande ingen bostad.

Men har fått en massa nummer och ska skriva en massa personliga inresseanmälor.

Innan jul ska jag ha mitt eget. Imorgon blir det Skebovisningar men jag hatar Skebo. Hur kan dom tycka att man ska betala samma pengar för en lägenhet i Ursviken/Kåge/Bure som i stan?

Sedan ska jag sätta mig på en stubbe mitt i skogen och ringa, ringa, ringa och skälla lite.

Jag är som en bergochdalbana just nu. Många svängningar i humöret och många toppar och dalar.

Det är inte så konstigt när man är mitt i allt detta.

Men mina glada stunder är faktiskt helt underbara. Älskar mina små busfrön, med dom i närheten kan man inte vara ledsen.

Vårat hus skrapas idag på utsidan, det låter vidrigt. Har gåshud eller hönsskinn(?) över hela kroppen och fryser av ljudet.


Jag vill inte flytta långt för jag vill behålla våra daisplatser och allt runtomkring för Rocky har varit med om nog men nya saker den här sommaren. Vill att han ska få vara storkillen på dagis som han alltid har längtat efter. Även om två-tre st av kompisarna har försvunnit så vill jag att han ska få gå tillbax till det han är van ett tag. Jag kommer alltid att drömma om hus och hoppas att drömmen slår in någon gång.


På återseende(förhoppningsvis bostadshyrare då).

Kommentarer
Postat av: Emeli

Jepp, still here!

Jag har endel nummer till privata uthyrare. Men papperet är rätt gammalt så jag vet inte hur aktuella nummerna är. Hör av dig om du behöver fler nummer.

2011-08-30 @ 22:00:12
URL: http://queene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0