Shitty

Mycket händer och mycket sker. det går inte en endaste dag utan oro för ungarna.
Vinny är strykjärnsbrännskadad.
Vinny har bajsat i badkaret för första gången.
Killarna har ätit varma chips för första gången.
Rocky äter sin medicin och är fruktansvärt duktig.
Jag kan inte förstå hur jag kan komma ihåg att ge honom medicin tre gånger per dag då jag inte ens själv kan komma ihåg att äta medicin(men nu gäller det någon annan och någon annans liv).
Rockys favoritmat i hela världen är Icatorgets salladsbuffé.
Jag längtar efter kranvatten.
Jag ser på Entourage hela nätterna.
Rocky sover aldrig i sin egen säng.
Rocky har värk i hälarna(som efter operationen) och hallucinerar om hemskheter på nätterna.
Ska ringa barn på måndag om det inte förvärras.
Min mage/galla? har gett upp. Har "magsjuka" några gånger i veckan.

Men vi har haft några mysdagar och lärt Vinny hur man pussas på riktigt. Haft badhuset för oss själva och busat i lekparken som aldrig förr.

Njuter av sista tiden med mina små. Vinny inskolas om en månad om jag inte vill att det ska ske fortare.
Lägger datorn i en låda på dagarna och njuter av mina småskitars upptåg.

Om alla bara kunde få vara friska och må bra och den här oron gick över. Då skulle livet vara toppen.





Waking up alone is not much fun.



PUSS & KRAM / Hanna

Kommentarer
Postat av: Mommo

:) Vilken härlig bild!

2011-08-14 @ 23:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0