Snart ny vecka

Har jobbat idag.
Är hungrig.
Är så dåligt humör idag.
Är på riktigt dåligt humör men snnart är det en ny vecka.
Det är klart att man måste få bryta ihop lite ibland.
Känner mig som så ensam.
Och nej jag tycker inte synd om mig själv, jag vill absolut inte att någon annan gör det och jag vill absolut inte prata om det.

Då kanske man undrar varför jag skriver det och det undrar jag oxå :)


Ärs. Ny vecka och det är veckan då jag ska hitta oss ett boende. Veckan då planen ska arbetas fram och förhoppningsvis veckan då jag får pengar...


Vinny saknar sina lockar. Han vill gärna ha extensions :)

Kommentarer
Postat av: Språkpolis

Ärs = Äsch.

2011-08-08 @ 09:16:25
Postat av: Hanna

Jag tycker att språkpolisen kan sluta läsa här om språkpolisen inte gillar det jag skriver.

Jag vet hur Äsch stavas. Vet även hur Usch stavas men jag gillar att skriva ÄRS & URS.

2011-08-08 @ 11:54:32
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha asså köpte han tjejparfym åt sej själv eller herrparfym åt dej?

2011-08-08 @ 17:57:37
Postat av: Hanna

Nej han köpte tjejparfym åt sig och använde den i tre dagar innan han märkte att han luktade tjej :)Hade tänkte lägga ut den på tradera.

2011-08-08 @ 21:57:07
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0