Tom

Blogglusten är obefintlig. Det händer ingenting. Vi har en kombo. Det regnar. Jag är trött. Hemlös om två månader. Har panik. Vi tar vara på sommarens sista soltimmar. Vinny har pillat sönder mitt K, tangenten. Rocky har hittat en massa kompisar i närheten. Vinny klättrar. Jag mår fint för det mesta. Min rygg har börjat att ge upp igen, lagom till jobbstarten kommer den att vara paj. Vi myser. Vi testar om vi får plats i tvättmaskinen. Vi Busar. Vill ha en lägenhet att flytta till så att jag kan börja drömma. Fyra flaskor medicin kvar av behandlingen. Jag dricker kaffe dygnet runt.
Vi badar. Någon har börjat bajsa i badkaret.

Väntar på det nya livet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0